ALLIANZ ÇÖZÜM HATTI
Hasar Belgeleri
Trafik Tespit Tutanağı
Deprem Primi Hesaplama
Allianz Çözüm Hattı
Yurtdışı Danışma
Allianz Çözüm Hattı, 444 45 46
Konut sigortasından araç sigortasına, işyeri sigortasından hayat sigortasına bireysel emeklilikten sağlık sigortalarına, hasar işlemlerinden ambulansa kadar ihtiyaç duyduğunuz her türlü sigortacılık hizmetine, hafta içi 09:00 - 00:30, haftasonu ise 09:00 - 18:00 saatleri arasında, 444 45 46 numaralı telefondan ulaşabiliyorsunuz.

Ambulans ve Asistans aramalarının 7 gün 24 saat esasıyla karşılandığı Allianz Çözüm Hattı`nda, arama yoğunluğuna göre, diğer konular için de gerektiğinde 7/24 hizmet verilebiliyor.

Turkcell,Vodafone (Telsim) ve Avea GSM operatörleriyle yapılan aramalarda, alan kodu çevirmeden, sadece 444 45 46`yı tuşlayarak Allianz Çözüm Hattı`na ulaşabilirsiniz

Hizmet detayları ve akışını aşağıda bulacağınız Allianz Çözüm Hattı, soru ve sorunlarınızı en hızlı şekilde cevaplandırıp çözüme kavuşturmak için ihtiyaç duyduğunuz anda yanınızda olacak.
IVR AKIŞI

1. Ambulans için 1'i  
2. Yol, Çekici, Ev , Medikal asistans, Seyahat yardım,Yurtdışı sağlık, Araç muayene,   ve Concierge Hizmetleri için 2'yi    
2.1  İstanbul Kaza Yeri Yardım Ekibi için 1'i   
2.2  Kasko poliçeleri yol yardım hizmetleri için 2'yi 
2.3  Ev poliçeleri yardım hizmetleri için 3'ü 
2.4  Bireysel Emeklilik Medikal Asistans hizmetleri için 4'ü 
2.5  Yurtiçi Seyahat yardım hizmetleri için 5'i 
2.6  Yurtdışı Seyahat yardım hizmetleri için 6'yı 
2.7  Sağlık sigortası yurt dışı tedavi hizmetleri için 7'yi
2.8  Kasko poliçeleri Araç Muayene ve Concierge hizmetleri için 8'i 
2.9  Ana Menüye dönmek için  *'ı
2.10 Menüyü Tekrar dinlemek için lütfen  0'ı tuşlayınız.   


3. Hasar İşlemleriniz için 3'ü
3.1 Hasar İhbarında bulunmak için 1'i 
3.2 Hasar Dosyanız Hakkında Bilgi Almak İçin 2'i
3.3 Anlaşmalı servislerimiz hakkında bilgi almak için 3'ü
3.4 Ana menüye dönmek için *'ı
3.5 Menüyü Tekrar dinlemek için lütfen 0'ı tuşlayınız.

4. Bireysel Emeklilik Sistemi için 4'ü
4.1 Bireysel Emeklilik Sistemi ve Emeklilik yatırım fonlarınız hakkında bilgi almak için 1'i 
4.1.1 Bireysel emeklilik sistemi hakkında bilgi almak için 1'i
4.1.2 Emeklilik yatırım fonlarımızın detayları hakkında bilgi almak için 2'yi tuşlayınız. 
4.1.2.1 Fonların genel özellikleri hakkında bilgi almak için 1'i
4.1.2.2 Fon Fiyatları hakkında bilgi almak için 2' yi   
4.1.2.3 Fonların Aylık getirisi hakkında bilgi almak için 3'ü
4.1.2.4 Fonların Yıllık getirisi hakkında bilgi almak için 4'ü
4.1.2.5 Bir üst menüye dönmek için kareyi
4.1.2.6 Ana menüye dönmek için *'ı
4.1.2.7 Menüye tekrar dönmek için 0'ı
4.1.2.8 Bireysel emeklilik yetkilisi ile görüşmek için lütfen 9'u tuşlayınız.        

4.1.3 Bir üst menüye dönmek için kareyi
4.1.4 Ana menüye dönmek için *'ı
4.1.5 Menüye tekrar dönmek için 0'ı
4.1.6 Bireysel emeklilik yetkilisi ile görüşmek için lütfen 9'u tuşlayınız.

    4.2 Mevcut sözleşmeniz hakkında bilgi almak için 2'yi

        4.2.1 Emeklilik Sözleşme bilgileriniz için 1'i,
4.2.2 Emeklilik Plan bilgileriniz için 2'yi,
4.2.3 Fon bilgileriniz için 3'ü,
4.2.4 Ödeme bilgileriniz için 4'ü,
4.2.5 Bilgi değişiklik talepleriniz için 5'i, 
4.2.6 Şifre değişiklik talepleriniz için 6'yı 
4.2.7 Bir üst menüye dönmek için kareyi,
4.2.8 Ana menüye dönmek için *'ı
4.2.9 Menüye tekrar dönmek için 0'ı
4.2.10 Bireysel emeklilik yetkilisi ile görüşmek için lütfen 9'u tuşlayınız.

    4.3 Randevu talebinizi iletmek için 3'ü

    4.4 Ana menüye dönmek için *'ı

    4.5 Menüyü tekrar dinlemek için 0'ı

    4.6 Bireysel Emeklilik Yetkilisi ile görüşmek için lütfen 9'u tuşlayınız

5.Araç-Konut ve diğer otodışı kaza sigortaları için 5'i
5.1 Araç sigortalarınız için 1'i
5.2 Ev-İşyeri sigortaları için 2'yi
5.3 Ferdi Kaza, Sorumluluk,Cam kırılması, Hırsızlık, Makine Kırılması ve Elektronik cihaz sigortaları için 3'ü
5.4 Ana menüye dönmek için *'ı 
5.5 Menüyü tekrar dinlemek için lütfen 0'ı tuşlayınız.  

6. Hayat ve Sağlık Sigortaları için 6'yı

7. Poliçelerinizin ödemeleri için 7'yi,
7.1 Hayat, Sağlık, Bireysel Emeklilik için 1'i
7.2 Araç, Konut,İşyeri ve diğer otodışı kaza sigortaları için 2'yi
7.3 Ana menüye dönmek için *'ı
7.4 Menüyü tekrar dinlemek için lütfen 0' ı tuşlayınız.

8. Kampanyalarımız hakkında bilgi almak 8'i,

9. Müşteri temsilcisimiz ile görüşmek için 9'u,

10. Menüyü tekrar dinlemek için 0'ı tuşlayınız